Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna

Posted: piątek, 13 sierpnia 2010 | Autor: Alex |
Hej wszystkim :) Z powodu mojego pobytu u kuzynek przez jakieś 3 tygodnie nie zajmowałam się wogóle blogiem. Ale nadrobię to :D

Dodaje zdjęcie moich niektórych rzeczy, które kupiłam przez te 3 tyg. :DD





torebka - tk maxx [ 11 zł ;ooo ]
kozaki saszki - kuzynka dostała z ameryki ale rozmiar 40 więc się załapałam :)
koturny - chyba każdy wie skąd :D
tee shirt - house
top w kwiaty - NY
trenczopłaszczyk - no name [ 40 zł :D:D]
dresy - reserved
kolczyki - F&F
perełki & koraliki - Tally Weijl
lakier różowy - Astor :D
maskara - Maybelline
spodenki - NY
kwiatek - NY
no i najlepszy nabytek - IPod Touch 3G :***


Wczorajszego wypadu do Krakowa nie zaliczam jako zbytnio udanego, ale dziś udało mi się upolować śliczne spodenki w NY za 9,90 !! Więc outfit z nimi :))










spodenki NY top NY rajty NO NAME bransolety :D H&M

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy